leul romanesc arges

Românii vor putea juca la loto şi prin intermediul celor peste 10.000 de echipamente POS din locaţiile un-doi Centru de

plăţi, în urma unui parteneriat încheiat de Loteria Română cu Mobile Distribution.

„Începând cu 29 octombrie 2021, ca urmare a parteneriatului pe care C.N. „Loteria Română” S.A. l-a încheiat cu Mobile Distribution, compania care a dezvoltat reţeaua un-doi Centru de plăţi, jucătorii îşi vor putea încerca norocul la oricare din jocurile preferate – Loto 6/49, Joker, Loto 5/40, Noroc, Noroc Plus şi Super Noroc şi prin intermediul celor peste 10.000 de echipamente POS din locaţiile un-doi Centru de plăţi. un-doi Centru de plăţi este o soluţie lansată de Mobile Distribution, companie prezentă pe piaţă din anul 1997. Serviciile un-doi Centru de plăţi sunt disponibile în peste 2.600 de localităţi urbane şi rurale din întreaga ţară şi deservesc câteva milioane de români cu servicii de plată a facturilor de utilităţi, încărcare electronică a cartelelor prepay, asigurări, roviniete sau transfer de bani”, se arată într-un comunicat al Loteriei Române transmis vineri AGERPRES.

Echipamentele POS sunt operate de personalul din locaţiile un-doi Centru de plăţi, iar paşii pentru achiziţionarea unui bilet în magazinele un-doi Centru de plăţi sunt: vânzătorul selectează în meniul terminalului POS jocul dorit de jucător: Loto 5/40, Loto 6/49, Loto Joker sau Noroc; jucătorul comunică numerele alese pentru completarea biletului; în meniul terminalului POS, vânzătorul va introduce şi confirma numerele; se emite biletul, care va conţine preţul final generat în funcţie de joc/ număr de variante/ număr Noroc.

Câştigurile pentru biletele jucate prin intermediul echipamentelor POS din locaţiile un-doi Centru de plăţi se achită, ca şi în cazul biletelor jucate în agenţiile loto, pe baza prezentării biletului de joc câştigător în agenţiile loto proprii şi în punctele de vânzare autorizate de Loteria Română SA, se precizează în comunicat.

„Extinderea reţelei de la 1.900 de locaţii, câte erau la începutul mandatului meu, în ianuarie 2020, la aproape 17.000 câte are Loteria Română în prezent, este o realizare deosebit de importantă. Am convingerea că strategia noastră răspunde în felul acesta aşteptărilor jucătorilor care pot avea un confort corespunzător exigenţelor perioadei pe care o traversăm. Feedback-ul pe care îl avem deja şi la acest capitol ne încurajează să găsim soluţiile cele mai bune astfel încât întotdeauna norocul să ajungă la cei care aleg să joace la loto”, a declarat Sebastian-Iacob Moga, director general Loteria Română.

La rândul său, Călin Chira, manager general un-doi Centru de plăţi, a precizat că noul serviciu reprezintă o noutate absolută pentru piaţa de plăţi prin intermediul terminalelor POS asistate de către personalul magazinelor.

„Prin parteneriatul cu Loteria Română, reuşim să facem o bucurie milioanelor de români din cele peste 2.600 de localităţi în care serviciile un-doi Centru de plăţi sunt prezente, oferindu-le posibilitatea de a-şi achiziţiona biletele norocoase în magazinele din proximitatea propriilor locuinţe. Noul serviciu reprezintă o noutate absolută pentru piaţa de plăţi prin intermediul terminalelor POS asistate de către personalul magazinelor şi ne aşteptăm să fie de real succes, în special în localităţile mai mici, în care agenţiile loto nu există”, a precizat Călin Chira.

Se schimbă ora. La noapte, România trece la ora de iarnă

Lasă un răspuns