74 de echipaje la Raliul Argeșului

74 de echipaje vor concura în perioada 11-12 iunie pe cele opt probe speciale ale raliului, lupta pentru victorie anunțându-se una mai mult decât interesantă. 51 de piloți și copiloți pornesc în Campionatul Național de Raliuri Betano, 5 echipaje în Campionatul dedicat Vehiculelor Istorice, în timp ce alte 18 mașini vor evolua în Campionatul Național de Rally2.
Cursa se desfășoară pe durata a două zile de concurs și propune peste 120 de kilometri cronometrați pe drumurile de asfalt de lângă Câmpulung și de pe Transfăgărășan.
Principalii pretendenți la titlul din 2021 și cei mai rapizi piloți din România sunt la startul Raliului Argeșului: învingător în sezoanele trecute și de cinci ori campion național, Simone Tempestini (Skoda Fabia R5) vine la Pitești să facă „tripla”, având obiectivul clar să se impună pe probele argeșene. Pilotul Napoca Rally Academy se va lupta cu colegul său de echipă, Bogdan Marișca (Ford Fiesta R5), dar și cu Dan Gîrtofan (Skoda Fabia Rally2), ambii având mai multe titluri de campion național absolut în palmares.
Pilotul argeșean Cristian Dolofan (Citroën C3 Rally2) va fi responsabil cu spectacolul la cursa de casă și va oferi o demonstrație de viteză, în timp ce Peugeot-ul 208 R5 al lui Eugen Cărăgui va atrage aplauzele fanilor. Sibianul Sebastian Barbu (Skoda Fabia Rally2) și Bogdan Cuzma (Skoda Fabia Rally2) se vor duela pentru un podium într-o cursă unde șapte modele de top (clasa RC2) vor fi la start.
Revelația sezonului, tânărul Norbert Maior (Citroen DS3 R3T Max), revine după abandonul din Maramureș dornic de un rezultat bun, ceea ce se va traduce într-o evoluție rapidă și spectaculoasă. Acesta se va lupta în categoria mașinilor cu tracțiune cu Mihai Manole (Renault Clio R3), Csongor Szabo (Peugeot 208 R2), Dănuț Budai (Citroen DS3 R3T) sau Marius Sîncrăianu (Peugeot 208 R2).
Pe lângă cele șapte modele de top, alte 11 mașini integrale vor fi responsabile cu spectacolul la Raliul Argeșului CATENA – Powered by Citroën, împărțite în două categorii diferite: clasa RC2N și clasa 11. Andrei Gîrtofan (Subaru Impreza), argeșeanul Bogdan Năstase (Mitsubishi Lancer EVO IX), Adrian Teslovan (Mitsubishi Lancer EVO X), Călin Bucur (Subaru Impreza STI) sau Dorin Banciu (Toyota Celica GT-FOUR) sunt câțiva dintre piloții care vor atrage aplauzele fanilor pe durata celor două zile de concurs.
Alte zeci de echipaje vor concura în cadrul claselor RC5, unde sunt încadrate și cele două competiții monomarcă, Cupa Dacia și Swift Cup, dar și în cadrul clasei 12. Cele cinci modele istorice precum Ford Escort MK2, Alfa Romeo, Volkswagen Golf sau Dacia 1310 vor aduce un plus de spectaculozitate, în timp ce duelurile din Rally2 vor demonstra că primii pași în motorsport sunt palpitanți și accesibili.

Vești PROASTE pentru români: locuințele NOI se vor SCUMPI cu peste 10%

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: