În ce condiții se face debranșarea utilizatorului de la rețea?

Operatorul SC Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni are dreptul să sisteze serviciile de apă și de canalizare și să îi debranșeze de la rețeaua publică pe utilizatorii care nu și-au achitat contravaloarea serviciilor furnizate/prestate, după 30 de zile calendaristice de la data scadentă, prin debranșarea de la rețelele publice de distribuiție a apei, ori de la rețelele publice de canalizare, și să solicite recuperarea debitelor în instanță.
Măsura întreruperii debranșării de la rețeaua de publică se poate lua numai în urma unei notificări prealabile adresate utilizatorului restant și se poate pune în aplicare începând cu a 6-a zi lucrătoare de la data primirii acesteia (transmiterea se poate face prin curier sau scrisoare recomandată). Procedura de notificare se va considera îndeplinită și în cazul unui eventual refuz de primire a acesteia din partea utilizatorului.
Reluarea furnizării/prestării serviciului de alimentare cu apă și/sau canalizare către utilizator se face după achitarea sumelor facturate de către operatorul SC S.Ed.C. Mioveni, precum și a eventualelor taxe aferente operației de debranșare, astfel:
– Taxa de debranșare/rebranșare de la /la rețeaua de apă – prin sigilare: 49.42 lei (fără TVA);
– Taxa de debranșare/rebranșare de la/la rețeaua de apă – prin ridicare contor: 97.21 lei (fără TVA).

 

Puncte de hidratare în Mioveni

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: