Românii chiar ştiu să facă maşini.

Dacia produce maşini low-cost. Mai mult, cei care au câte ceva de împărţit cu autoturismele produse la Mioveni îmi vor aduce aminte, ori de câte ori au ocazia, că modelele Dacia nu se ridică la standardele unei maşini moderne sau, mai grav, că nici măcar nu se pot numi maşini.
Dar realitatea este că maşinile produse la Mioveni se pot numi, fără nici un fel de problemă, maşini. Iar asta pentru că la Uzinele Dacia se lucrează curat, ordonat şi, mai important decât orice, cu pasiune.
Oamenii care lucrează la Dacia sunt mândri că rodul muncii lor ajunge în lumea întreagă şi, mai mult decât atât, sunt mândri că în cadrul competiţiei interne de livrări, centrul de logistică de la Mioveni se află pe locul întâi, în faţa tuturor celorlalte centre de logistică Renault de pe mapamond.

 

Șefii de la Dacia, la Guvernul României

 

Pe lângă livrarea de piese care vor face parte, în cele din urmă, din maşini produse peste mări şi ţări, Direcţia Logistică Dacia se ocupă şi cu expediţia maşinilor finite produse la Mioveni. Astfel, în fiecare săptămână ies pe porţile Uzinelor Dacia aproximativ 500 de camioane şi 15 trenuri, toate încărcate cu automobile produse în România.

 

La Mioveni se produc noile modele Dacia LoganLogan MCVSandero şi Sandero Stepway, dar şi Duster şi noul Renault Symbol. Linia de asamblare merge neîncetat şi cară automobilele care vor ajunge, în cele din urmă, în garajele şi parcările şoferilor de pretutindeni. Oricare dintre maşinile pe care le-am văzut înaintând încet-încet pe linia de producţia ar putea fi aşteptată cu nerăbdare de un începător care şi-a cumpărat prima sa maşină. Iar cei de la Dacia ştiu asta, fiindcă la tot pasul există afişe pe care scrie că lucrează ca şi cum ar fi maşinile lor.

Citește întreg articolul aici

Lasă un răspuns